FAQ

1. Jak zamówić usługę przeprowadzki?

W naszej firmie zamówienia przyjmujemy na dwa sposoby:

  • telefonicznie – konsultant zada Państwu szereg pytań, które pozwolą ocenić zakres usługi (ilość rzeczy do przewiezienia, odległość między punktami, piętra na których znajdują się lokale, dojazd pod klatkę itp.).
  • formularz kontaktowy – w którym należy umieścić informację o terminie przeprowadzki, oraz o jej zakresie. W przypadku wątpliwości, skontaktujemy się z Państwem w celu omówienia szczegółów przeprowadzki.

2. Jak odbywa się wycena przeprowadzki?

Przy mniejszych przeprowadzkach stosujemy stawki godzinowe, wg cennika na naszej stronie. Istnieje również możliwość wyceny kompleksowej. Nasz przedstawiciel przyjedzie do Państwa i po uzgodnieniu zakresu prac, poda cenę usługi. Istnieje możliwość podpisania umowy (wzór do pobrania na naszej stronie).
Wizyta i wycena są darmowe i całkowicie niezobowiązujące.

3. Jaki zakres usług oferuje Taxi-Bagaż Warszawa?

Staramy się wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom, i oferujemy bardzo szeroki zakres usług, zaczynając od przewozu kilku paczek, do kompleksowej przeprowadzki domów i biur z pakowaniem mienia włącznie. Organizujemy przeprowadzki biurowe, firmowe, magazynów itp. Oferujemy również transport i montaż mebli, sprzętu AGD i RTV, wywóz i utylizację starych mebli.

4. Czy posiadamy materiały do pakowania?

Taxi-Bagaż posiada wszelkie materiały potrzebne do przeprowadzki. Kartony do pakowania mienia, folia bąbelkowa, strech, taśma, tektura falista – to podstawowe opakowania będące na wyposażeniu każdego samochodu. Kartony wypożyczamy naszym klientom bezpłatnie.

5. Czy samochody są przystosowane do transportu mebli?

Oczywiście, wszystkie nasze samochody są odpowiednio przygotowane do przeprowadzek. Wyposażone są w pasy do mocowania ładunków, wózki transportowe itp. Niektóre są wyposażone windy, które ułatwiają załadunek ciężkich przedmiotów, takich jak pianina, sejfy, duże meble itp. Posiadamy samochody o dużej wysokości (ponad 2m), co umożliwia transport na stojąco lodówek oraz innych delikatnych przedmiotów.

6. Czy przewożone mienie jest ubezpieczone?

Posiadamy ubezpieczenie OCP, chroniące towar podczas transportu, oraz OC które zabezpiecza mienie podczas przenoszenia. Dodatkowo na życzenie klientów, w przypadku transportu szczególnie cennych ładunków, możemy dokonać dodatkowego ubezpieczenia.

7. Czym różni się usługa taxi bagażowe od przeprowadzki?

W tak dużym mieście jak Warszawa istnieje duże zapotrzebowanie na szybki transport różnych przedmiotów. Uruchomiliśmy więc usługę taxi bagażowe, która umożliwia Państwu wynajęcie samochodu nawet na krótki okres czasu (minimalnie 1h). Pozwala to na tani transport zakupionych w sklepie mebli, materiałów budowlanych itp. Dla Państwa wygody kierowcy taksówek bagażowych są zobowiązani do czynnej pomocy w załadunku i rozładunku towaru.

8. Jaki jest zakres terytorialny działania firmy?

Świadczymy usługi na terenie Warszawy i okolic, a także innych regionów Polski i Europy. Wykonamy profesjonalnie każde zlecenie. Dużą dbałość o szczegóły przywiązujemy zarówno do przeprowadzek biur, jak mieszkań i małych, jednorazowych przewozów.

9. Z jakim wyprzedzeniem należy zamawiać usługę?

Taxi bagażowe zamawiamy z jednodniowym wyprzedzeniem (istnieje możliwość zamówienia taksówki „na już”, ale czasami ze względu na duży ruch jest to niemożliwe, dlatego najlepiej zamówić dzień wcześniej). Przeprowadzki dobrze jest zamawiać na kilka dni wcześniej – umożliwia to nam lepszą organizację pracy, a Państwu daje gwarancję rzetelnego wykonania usługi.

10. Czy firma jest wiarygodna?

Działamy w Warszawie od 1998r. Posiadamy doświadczenie, zaplecze techniczne oraz profesjonalnych pracowników. Dbamy o każdy przewożony mebel. W dzisiejszych czasach nie możemy sobie pozwolić na „fuszerkę” – niezadowolony klient może skutecznie zniszczyć dobry wizerunek firmy. Posiadamy referencje od dużych firm, oraz małą masę zadowolonych indywidualnych klientów. Skorzystaj z naszych usług, a dołączysz do tego grona.

FAQ
5 (100%) 1 vote